Wednesday 25 June 2014

RAMAZAN KAO NAJOPASNIJI MJESEC



Ramazan je bez sumnje najopasniji mjesec u godini, a opasnost leži u tome što iz ramazana osoba ne može izaći i da bude na pozitivnoj nuli...nego će biti jedan od dvoje:

1. Onaj koji bude klanjao namaz i trudio se pa mu se Allah smiluje i oprosti mu.
ili
2. Onaj koji ne bude niti bude klanjao namaz niti se trudio da zaradi Allahov oprost, pa time zaradi Allahovo proklestvo.


Dokaz za ovo je u hadisu Allahovog Poslanika Sallallahu Alejhi ve Sellem kojeg prenosi Ka'b b. 'Udzre, r.a.:

"Resulullah, Sallallahu Alejhi ve Sellem je rekao: "Primaknite se mimberu!", i mi smo se primakli. Kada se popeo na prvu stepenicu mimbera rekao je: "Amin!" Kada se popeo na drugu stepenicu kazao je: "Amin!" I na trecoj stepenici je rekao: "Amin!" Kada je sišao sa mimbera rekli smo: "Allahov Poslaniče, danas smo od tebe čuli nešto što nikada prije nismo čuli!?" On je rekao: "Kada sam se popeo na prvu stepenicu mimbera Džibril, a.s., pojavio se preda mnom i rekao:

''Proklet neka je onaj ko dočeka mjesec ramazan i dozvoli da mu on prođe, a da ne zaradi oprost!''

Ja sam tada rekao: 'Amin!' Kada sam se popeo na drugu stepencu, rekao je: 'Proklet neka je onaj pred kojim se spomene tvoje ime a on ne donese salavat na tebe!' Ja sam kazao: 'Amin!' Kada sam se popeo na treću stepenicu, rekao je: 'Proklet neka je onaj ko doživi da njegovi roditelji ili jedan od njih ostare, pa ga njegovo služenje i briga o njima ne uvede u Džennet.' Ja sam rekao: 'Amin!'" [Sahih EI-Hakim, Ahmed i drugi ]

''Fulan ibn Fulan Ademijj''

No comments:

Post a Comment