Prenosi se od našeg Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem..
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَبِرَسُولِهِ، وَأَقَامَ الصَّلاَةَ، وَصَامَ رَمَضَانَ كَانَ حَقًّا عَلَى اللَّهِ أَنْ يُدْخِلَهُ الجَنَّةَ...
Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: 'Ko bude vjerovao u Allaha i Njegova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem,obavljao (propisane) namaze, postio mjesec ramazan, ima pravo kod Allaha, tebareke ve te'ala, da ga uvede u Džennet...' (Buharija)
وَعَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: «كَانَ رَجُلَانِ مِنْ بَلِيٍّ - حَيٍّ مِنْ قُضَاعَةَ - أَسْلَمَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - فَاسْتُشْهِدَ أَحَدُهُمَا، وَأُخِّرَ الْآخَرُ سَنَةً، قَالَ طَلْحَةُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ: فَرَأَيْتُ الْجَنَّةَ، فَرَأَيْتُ الْمُؤَخَّرَ مِنْهُمَا أُدْخِلَ الْجَنَّةَ قَبْلَ الشَّهِيدِ، فَتَعَجَّبْتُ لِذَلِكَ، فَأَصْبَحْتُ فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِلنَّبِيِّ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - أَوْ ذُكِرَ لِرَسُولِ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ -: " أَلَيْسَ قَدْ صَامَ بَعْدَهُ رَمَضَانَ، وَصَلَّى سِتَّةَ آلَافِ رَكْعَةٍ، وَكَذَا وَكَذَا رَكْعَةً صَلَاةَ سُنَّةٍ؟»
وَزَادَ ابْنُ مَاجَهْ فِي آخِرِهِ: فَمَا بَيْنَهُمَا أَبْعَدُ مِمَّا بَيْنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ.
Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, se prenosi da je rekao: ‘Bila su dva čovjeka iz Belijje kod Kuda'a, koja su primila Islam pred Poslanikom, sallallahu alejhi ve sellem, pa je jedan od njih šehidio, a drugi je živio poslije njega još godinu dana, pa je Talha b. Ubejdullah rekao: Vidio sam u snu da je drugi prije uveden u Džennet nego šehid, čemu sam se začudio, pa odmah po svanuću, to spomenuh Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, našta mi reče: Zar nije poslije smrti svoga kolege, postio Ramazan i klanjao oko šest hiljada rekata, rekat po rekat, godina dana?’ (Ibn Madže, Ibn Hiban, El-Bejheki, Ahmed, Šejh Albani, rahimehullah, ga je ocijenio vijerodostojnim u Es-silsiletus-sahiha.)
U predaji kod Ibn Madže, rahimehullah, se dodaje još: … stoga je udaljenost među njima kao što je razdaljina između Nebesa i Zemlje!
No comments:
Post a Comment