Friday 2 March 2018

Oni koji vladaju zakonom mimo šerijata su nevjernici (Sulejman El-Ulvan)



Et-Tevhid znači obožavanje jedino Allaha. Onaj koji vjeruje u Allaha iskazuje bera'a (neprijateljstvo, mržnju) naspram širka i njegovih sljedbenika. A onaj ko ne pokazuje bera'a prema širku i mušricima, on ne može biti musliman.

U deset rušitelja vjere, šejhul islam Muhamed ibn Abdulvehab rahimehullah spominje kao jedan od rušitelja vjere da ne smatraš kafirom mušrike i kafire ili da sumnjaš u njihov kufr.

Tako da mi vjerujemo u kufr jevreja, kršćana i mušrika i pokazujemo neprijateljstvo prema njima. Jer Allah kaže u Kur'anu:

فَلَمَّا اعْتَزَلَهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ
I pošto napusti njih i one kojima su se, mimo Allaha, klanjali

[19:49]


وَإِذِ اعْتَزَلْتُمُوهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ إِلَّا اللَّـهَ
Kad napustite njih i one kojima, umjesto Allahu robuju...

[18:16]


وَأَعْتَزِلُكُمْ وَمَا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ
I napustiću i vas i sve one kojima se mimo Allaha klanjate 
[19:48]


قَدْ كَانَتْ لَكُمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ فِي إِبْرَاهِيمَ وَالَّذِينَ مَعَهُ إِذْ قَالُوا لِقَوْمِهِمْ إِنَّا بُرَآءُ مِنكُمْ وَمِمَّا تَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ

Divan uzor za vas je Ibrahim i oni koji su uz njega bili kada su narodu svome rekli: "Mi s vama nemamo ništa, a ni sa onima kojima se, umjesto Allahu, klanjate

[60:4]

A Allah kaže:
وَلَا يُشْرِكُ فِي حُكْمِهِ أَحَدًا
On ne uzima nikoga u hukmu(propisivanju) Svojim kao ortaka.

[18:26]

Tako da je na nama obaveza da se udaljimo od širka i njegovih slijedbenika. I neka niko pogrešno ne misli da se u širk može upasti samo obožavajući grobove ili dozivajući u dovi nekog mimo Allaha ili tražeći od ljudi milost, oprost i izliječenje (milost i oprost koje se traže samo od Allaha). Ovo je širk bez ikakve sumnje.

Međutim postoje druge vrste širka poput širka mehabbe, ljubavi prema nekome mimo Allaha (na način kako se Allah voli), širk et-ta'a, pokornosti nekome mimo Allahu (na način na koji se samo Njemu pokorava) i širk nesuđenja/vladanja po onome što je Allah objavio jer Allah kaže:

وَلَا يُشْرِكُ فِي حُكْمِهِ أَحَدًا
On ne uzima nikoga u hukmu (sudu/propisivanju) Svojim kao ortaka.

[18:26]


Tako da je onaj koji ne sudi šerijatom nego ljudski osmišljenim zakonima mušrik billahi a i kafir. Allah kaže:

إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّـهِ
Sud pripada jedino Allahu
 [12:40]

To znači da niko nema pravo da propisuje zakone mimo Allaha. Takođe Allah kaže:

وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ
A oni koji ne sude prema onome što je Allah objavio, oni su pravi nevjernici. 
[5:44]


Tako da je dužnost da se ne vjeruje u te propisivače. Šejhul islam Ibn Tejmije rahimehullah je rekao:

قال شيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله تعالى: ‘والإنسان متى حلّل الحرام المجمع عليه أو حرّم الحلال المجمع عليه أو بدّل الشرع المجمع عليه؛ كان كافراً باتّفاق الفقهاء
''Kada god neka osoba proglasi halalom ono što je haram po koncenzusu ili proglasi haramom ono što je halal po koncenzusu ili zamjeni dio šerijata na kome se složio ummet koncenzusom onda je takav kafir po koncenzusu učenjaka fikha.''
 [Medžmu'ul fetava 3/267]


Imam ibn Hazm rahimehullah je rekao:

 ‘من حكم بحكم الإنجيل ممّا لم يأت بالنص عليه وحيٌ في شريعة الإسلام؛ فإنّه كافر مشرك خارج عن الإسلام
''Ko god vlada/sudi po (tevratu) indžilu u stvarima gdje ima jasan tekst u šerijatu islama onda je takav kafir, mušrik i izvan islama, po koncenzusu fakiha.''
 
[Ihkam El-Ahkam fi usul al-Ahkam 5/153.]


SubhanAllah, El-Imam ibn Hazm navodi koncenzus fakiha o kufru onih koji sude Tevratom i Indžilom (jer su oni samo za taj ummet, derogirani Kur'anom) šta je tek sa ovima danas koji sude zakonima jevreja i kršćana i prokletnika od ljudi.

Ovo je propis onih koji sude kršćanskom politikom, UN zakonima ili zakonima kufr vijeća. Kakav je propis ovih ljudi?
Oni su veći kafiri od prokletog Iblisa!

Ibn Hazm kaže da su oni koji sude istinskim Tevratom i Indžilom a ostavi Kur'an kafiri po koncenzusu fakiha. A da oni koji vladaju politikom Buša i prokletnika od ljudi da oni ne postaju kafiri?

SubhanAllah
مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ
Šta vam je, kako rasuđujete?
 [68:36]


Ova zabluda ima jako prisustvo u današnjem vremenu. Ove selefije današnjice imaju pri sebi irdža'a. Oni su selefije irdža'a. Oni imaju veliki elan u odlaganju stvari, pa kažu ''To je kufr dune kufr'' (mali kufr)

Ovo je zabluda i zastranjivanje!
Ovo je kufr ekber (veliki kufr)! Ako čovjek odstrani dijelove šerijata ili ih ne implementuje uopšte ovo je veliki kufr (nevjerstvo koje izvodi iz islama).


To je što El-Hafiz ibn Kesir rahimehullah spominje u El-Bidaje ve-Nihaje o Džingis Kanu (i njegovim naslijednicima) kada spominje one koji su vladali El-Jasikom (zakon koji je bio ''polovično'' šerijat sa ubačenim tatarskim zakonima)

‘فمن ترك الشرع المحكم، المنزل على محمد بن عبد الله خاتم الأنبياء وتحاكم إلى غيره من الشرائع المنسوخة كفر فكيف بمن تحاكم إلى الياسق وقدمها عليه؟ من فعل ذلك كفر بإجماع المسلمين
''Onaj koji ostavi suđenje šerijatom koji je spušten na Muhammeda ibn Abdullaha, pečata svih poslanika i sudi nečim mimo njega poput kufra onih koji sude Jasikom. Ko god učini tako, on je zanevjerovao po idžma'u muslimana.'' 
[El-Bidaje ve-Nihaje 13:118/119]


Imamo koncenzus učenjaka. Spominje ga Ibn Hazm isto je uradio i Ibn Tejmije i El-Hafiz ibn Kesir. Ono što ostaje (mimo ovog koncenzusa) je zabluda, zastranjivanje, irdža'a, igranje sa Allahovom knjigom i sunnetom Allahovog Poslanika Sallallahu Alejhi ve Sellem.


Autor: سليمان بن ناصر بن عبد الله العلوان

Izvor: https://www.youtube.com/watch?v=OGhMG80lsqg (redovno se briše video sa youtube, pa bi bilo lijepo da javite kada ga ponovo uklone)


No comments:

Post a Comment