Na pitanje da li se učestvovanje na glasanju smatra uklanjanjem zla rukom jer tom prilikom insan bira dobrog čovjeka da bude vladar, šejh je odgovorio:
"Ova glasanja nisu šerijatski način biranja. Ovakav način je muslimanima uvežen od strane njihovih neprijatelja. Vlast, na ovaj način, pripada većini pa makar ta većina onih koji biraju a i oni koje biraju bili najlošiji ljudi jer oni biraju jednog od njih. Vlast pripada većini, pa kada većina budu ološ odabraće jednog od njih."
Nakon što je šejh pojasnio loše strane izbora kaže: "Rezime toga je da su izbori strani muslimanima i da to nije stvar sa kojom je došla njihova vjera (Islam)."
I kaže šejh: "Islamski način biranja je ovakav; odabir vrše ehlul-halli vel-akdi (أهْلُ الحَلِّ وَ العَقْدِ), tj. vlasnici odabiranja (veliki i iskusni učenjaci, predvodnici, vojsko-vođe, poglavari isl. POGLEDAJ tekst pod nazivom "Hilafet i halifa – šartovi hilafeta, biranje i imenovanje halife, ciljevi hilafeta") i oni će to obaviti. Jer oni su poglavari, savjetnici i predvodnici naroda. A što se izbora tiče tj.glasanja ako većina bude od kategorije čija je šteta veća od koristi takvoga će i izabrati." (Komentar na Sunen Ibn Madže, kaseta broj 283)
Upitan je također da li se glasanje smatra od ispravnih načina biranja, pa je odgovorio:
"Ne, glasanje nije od ispravnih načina već je ubačeno muslimanima od strane kjafira. Rezultat glasanja i ono čemu ono vodi je da ako su glasači od loših ljudi oni će odabrati jednog od njih. Jer kako je to rečeno: Svaka ptica svome jatu leti." (Komentar Tirmizijevog Sunena, poglavlje o fitnama, kaseta broj 243)
Prevod: tewhid dawa
No comments:
Post a Comment