Friday 2 May 2014

Dova Junusa Alejhi Selam






La ilahe ila ente, subhaneke inni kuntu mine-z-zalimin.

"Nema boga osim Tebe, Uzvišen neka si! Ja sam zaista bio od onih koji su nasilje učinili!" (El-Enbija 21:87.)

"Nema Boga osim Tebe, Uzvišen neka si! Ja sam, zaista, bio od onih koji su nasilje učinili!" 
Tespih Junusa, alejhi selam, čuli su meleki, pa su povikali : "Gospodaru naš, mi glas slabašan u zemlji neznanoj čujemo." 
"To je moj rob Junus, pogriješio je prema Meni, pa sam da u more u utrobu ribe smijestio." 
Meleki su rekli : "Je li to onaj dobri čovijek od kojeg Ti je svakog dana i noci stizalo dobro djelo?"
 "Jeste", bio je odgovor Uzvišenog. Zatim su se meleki zauzeli za Junusa, a.s., pa je Allah naredio da ga riba izbaci na obalu, kako to Uzvišeni veli : "... a bio je bolan." Govor Uzvišenog : " ...odazvasmo se i tegobe ga spasismo" tj. izbavismo ga iz utrobe ribe i tmina.
 "Eto tako Mi spašavamo vjernike" tj. kada u poteškoći mole ovom dovom i kada Nam se obrate, a pogotovo priliko belaja i nedaća.

 Podsticanje učenja ove dove preneseno je od Muhammeda, Sallallahu Alejhi ve Sellem Imam Ahmed prenosi od Sa`da bin Vekkasa nakon što je spomenuo šta se desilo izmedju njega i Osmana bin Affana..., da prenosi od Poslanika, Sallallahu Alejhi ve Sellem koji je rekao... obraćanje Zunnuna kada je u utrobi ribe bio : 
" Nema Boga osim Tebe, hvaljen neka si, a ja sam se, zaista, ogriješio prema sebi."

Ovom dovom nikad se musliman neće svome Gospodaru obratiti za nešto a da mu dova neće biti uslišena. 
Hadis prenosi Tirmizi i Nesai.

Ova dova  je dova Junusa Alejhi Selam ali je općenito i dova svih vjernika i ko dovi da mu Allah oprosti neka se svakako nada u Allahovu milost i oprost.

No comments:

Post a Comment