Wednesday 6 January 2016

Poslednje vijesti o šejhu Halidu er-Rašidu




Poslednje vijesti o šejhu Halidu er-Rašidu, Allah ga učvrstio i podario mu izlaz.

Svjedočenje Abdullaha, sina šejha Halida er-Rašida, koje je objavljeno skorije.


"Osmjeh ne napušta mojeg oca kada ga posjećujemo od naše prve posjete njega u tom mjestu (tj. zatvoru) ali prilikom poslednje posjete smo nažalost vidjeli nemoć (slomljenost) na njegovom licu. Molimo Allaha da se osveti onome ko ga doveo u takvo stanje.
Mojem ocu je presuđeno krajnje nepravednom presudom. Suđenje je počelo u neodređeno vrijeme (tj. kad se tagutima ćefnulo da mu sude nakon dugog niza godina koje je šejh proveo u zatvoru bez ikakve optužnice ili suđenja, odjednom su ga izveli pred sud) koje je obavljeno priljepljivanjem optužnica a koja je završena odugovlačenjem u drugorazrednoj presudi

kojom je dobio 15 godina zatvora.
Optužili su mojeg oca, šejha Halida er-Rašida za finansiranje terorizma (tj. džihada na Allahovom putu, op. prev) za pranje novca (tj. sakupljanje donacija, op. prev.) i zabluđivanje omladine (tj. pozivanje u Allahovu vjeru, op. prev).
Žestoko su ga mučili ljudi oficiri, istražitelji - veoma veoma teškim tjelesnim mučenjem.
Nakon ispitivanja bi ga vratili u samnicu na kolicima na kojima se zatvorenicima dijeli hrana a on u nesvjesti. (tj. od žestine mučenja šejha on bi pao u nesvjest, op. prev.)
Istražitelji zabranjuju mojem ocu da obavlja namaz a kada bi tražio da obavi namaz bičevali bi ga, tako da je moj otac spajao namaze na kraju noći a njegovo tijelo premoreno.
Moj otac je protestovao glađu nekoliko puta kako bi prestali da ga muče, onda bi ga oni ostavili na jedan kraći rok a onda bi se ponovo vratili i mučili ga više nego prije.
Mojem ocu, šejhu Halidu er-Rašidu istražitelji zabranjuju da spava i po nekoliko dana, toliko da bi on govorio ono što ni sam ne bi razumio od težine umora. Ako bi zaspao, ili sjeo ili ako bi pao u nesvjest - bičuju ga.
Zulumćari hoće da izvedu šejha Halida er-Rašida iz zatvora poniženog (donjeg) a on odbija osim da izađe ponosan (gornji).
Tako mi Allaha zatvor mu nije povećao osim čvrstinu i ponos.
Uputite puno dova za našeg šejha da ga Allah učvrsti i podari mu izlaz.
Allahu moj, povećaj mu ustrajnost na istini, otkloni njegove brige i izvedi ga ponositog.
O Allahu..."


Abdullah, sin šejha Halida er-Rašida


Izvor:
http://alfetn.net/vb3/showthread.php?p=984542
izvor prevoda: 
http://justpaste.it/halidrasid
Priprema i prevod: Ebu Abdurrahman

No comments:

Post a Comment