Tuesday 23 January 2018

El-Albani, Ibn Baz i Ibn Usejmin o glasanju/demokratiji



Nu‘mana b. Bešir, radijallahu anhuma, kaže: 

إِنَّ اَلْحَلَالَ بَيِّنٌ, وَإِنَّ اَلْحَرَامَ بَيِّنٌ, وَبَيْنَهُمَا مُشْتَبِهَاتٌ, لَا يَعْلَمُهُنَّ كَثِيرٌ مِنْ اَلنَّاسِ, فَمَنِ اتَّقَى اَلشُّبُهَاتِ, فَقَدِ اِسْتَبْرَأَ لِدِينِهِ وَعِرْضِهِ, وَمَنْ وَقَعَ فِي اَلشُّبُهَاتِ وَقَعَ فِي اَلْحَرَامِِ, كَالرَّاعِي يَرْعَى حَوْلَ اَلْحِمَى, يُوشِكُ أَنْ يَقَعَ فِيهِ, أَلَا وَإِنَّ لِكُلِّ مَلِكٍ حِمًى, أَلَا وَإِنَّ حِمَى اَللَّهِ مَحَارِمُهُ, أَلَا وَإِنَّ فِي اَلْجَسَدِ مُضْغَةً, إِذَا صَلَحَتْ, صَلَحَ اَلْجَسَدُ كُلُّهُ, وَإِذَا فَسَدَتْ فَسَدَ اَلْجَسَدُ كُلُّهُ, أَلَا وَهِيَ اَلْقَلْبُ

“Čuo sam Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da je rekao: ‘Halal i haram su jasni, a između njih su sumnjive stvari koje mnogi ljudi ne poznaju. Ko se bude čuvao sumnjivih stvari, sačuvat će svoju vjeru i čast, a ko zapadne u sumnjive stvari, taj će zapasti i u zabranjeno, kao pastir koji čuva svoje stado oko vladarevog zabranjenog posjeda i samo što ne upadne u njega. A zar svaki vladar nema zabranjene posjede?! Zaista, Allahovi zabranjeni posjedi jesu Njegove zabrane. U tijelu doista postoji jedan komad mesa, pa kada je on zdrav, cijelo je tijelo zdravo, a kad on oboli, i cijelo tijelo oboli, a to je srce!’” (Buhari, 52, 2051, Muslim, 1599, Ahmed, 17883, Ebu Davud, 3329, Nesai, 5710, Tirmizi, 1205, Ibn Madža, 3984; Darimi, 2531, Ibn Hibban, 721, Bejheki, 5/264, Begavi, Šerhus-sunna, 2031, Ebu Nuajm, Hil’jetul-evlija, 3/33, 270)



Šejh Nasirudin El-Albani:


O glasanju:
''...Kažemo da nije dozvoljeno učestovanje na ovakvim izborima jer takvi izbori predstavljaju uzimanje nevjernika za evlije a to je haram po jasnom tekstu Kur'ana...''

Izvor: https://youtu.be/sxWs6cUq_gs

 Šejh se čak i ismijava sa onima koji uzimaju opravdanje ''manjeg zla''

Šejh ibn Baz:

''Nije dozvoljeno muslimanu da se nominuje u nadi da će postati dio sistema koji vlada nečim mimo onoga što je Allah objavio i da vlada/radi po nečemu mimo šerijata Islama i nije dozvoljeno muslimanu da glasa za takvog ili bilo koga drugog koji će raditi u takvoj vladi...'''

Izvor: http://islamqa.info/en/107166


Šta ljude zbunjuje:
''...Osim ako se neko nominuje ili ako neko glasa za nekoga ko će se učlaniti da bi promijenio sistem u sistem koji vlada po šerijatu islama i koriste ovo kao način preuzimanja vlasti ali uzimajući u obzir da onaj ko se nominuje neće prihvatiti nikakav položaj osim onog koji ide u suprotnosti sa islamskim šerijatom.''

Drugi učenjaci koji su potpisali ovu fetvu su također: Šejh Abdu-Rezak Afifi, šejh Abdullah ibn Gadjan i šejh Abdullah ibn Ka'ud

Šejh Ibn Usejmin:


''Demokratija je sistem napravljen od strane čovjeka što znači vladavina/propisivanje zakona ljudi za ljude. Što je nasuprot islamu gdje Allah Uzvišeni vlada/propisuje ljudima i nije dozvoljeno davati zakonodavno pravo ikome od ljudi sve jedno ko on bio.''

''Onaj ko razumije pravu stvarnost demokratskog sistema i vladanja i zatim se nominuje ili nekog drugog takav podržava ovaj sistem i radi sa njim i u velikoj je opasnosti jer demokratski sistem je suprotan islamu i podržavanje takvog i učestovanje u njemu su radnje koje upućuju na kufr i izlazak izvan okvira islama.''

Šta ljude zbunjuje:

''Što se tiče onoga ko se nominuje ili nominuje druge u ovaj sistem da bi takav zabranjivao zlo (harame) i pozivao na dobro (na farzove i vadžibe) i da uspostavi dokaz nad njima i da smanji zlo i štetu koju čine koliko je u mogućnosti tako da kafiri i zlikovci ne mogu imati slobodne ruke da ruše ljudima vjersku privrženosti i dunjalučka dobra onda je ovakva stvar stvar idžtihada po pitanju koristi koja bi se mogla izvući iz toga.''


Šejh ibn Usjemin ovdje spominje da nije nikome dozvoljeno davati zakonodavno pravo nego da se onaj ko se nominuje skoncentriše na naređivanju ma'rufa i odvraćanju od munkera, što znači dozvoljeno je čovjeku da poziva ljude da se implementuje islam a ne da sam propisuje manje zlo.

Izvor: http://islamqa.info/en/107166


I na kraju ljudi koriste ova imena kao opravdanje prilikom glasanja za Radončića i njemu slične samo zato što im je neko od daija ili hodža ili čovjek sa diplomom spomenuo da su ovi učenjaci dozvolili glasanje bez da su im uopšte spomenuli šta su kazali a s druge strane upozoravajući na nekakve mistične ljude od tekfira stavljajući u njihova usta ono što oni nikad nisu izgovorili tako da je danas tabu tema spomenuti demokratiju i glasanje u društvu mnogih.
Na kraju ljudi klanjaju istiharu kada biraju da li će kupiti golfa II ili nekakvog fiata a ne obaziru se puno kada idu da glasaju a kamoli da klanjaju istiharu ili da se klone sumnjivog.

Napomena: Ovo je blog pa i tretirajte ga tako, Govor učenog insana ima prednost nad blogom autora bez potpisa a cilj ovog teksta je da navede ljude da malo više istraže temu i mišljenja učenjaka na koje se pozivaju kako i onih na koje se ne pozivaju ili koje ne znaju. Samo ime nema prednost nad drugim imenom ali dokaz bi trebao da ima prednost nad dokazom.

Ibn 'Abbās je rekao:
''Samo što nije na vas kamenje počelo padati s neba. Ja vam kažem: 'Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem', a vi govorite: 'Rekao je Ebū Bekr i 'Umer'!?''

Imām Ahmed je rekao:
''Čudim se onima koji su spoznali sened i njegovu vjerodostojnost, a uzimaju mišljenje Sufjāna, dok
Uzvišeni Allāh kaže (prevod značenja): 'Neka se pripaze oni koji postupaju suprotno naređenju Njegovom, da ih iskušenje kakvo ne stigne ili da ih patnja bolna ne snañe.' Znaš li na šta se misli pod
iskušenjem? Misli se na širk. Kada čovjek ne prihvati neke njegove riječi, možda u njegovo srce uđe nešto zablude pa zbog toga bude upropašten.'' 

Od 'Adijja ibn Hātima se prenosi da je čuo Vjerovjesnika, sallallāhu 'alejhi we sellem, kako
uči ājet: ''Uzeli su svoje monahe i svećenike za bogove mimo Allāha...'',  pa mu je rekao:
''Mi ih, zaista, nismo obožavali...'' Rekao je: ''Zar oni ne zabranjuju ono što je Allāh dopustio pa i
vi to ne radite, i dopuštaju ono što je Allāh zabranio pa i vi to radite?'' ''Da'', rekao je (Adijj). ''E
to vam je obožavanje njih.'' Zabilježio ga je Ahmed i et-Tirmidhī i ocijenio ga kao hasen/dobar.

No comments:

Post a Comment